Your browser does not support JavaScript!


Europe vs USA

Evropa z Združenimi državami je različna geografska, politična, zgodovina ali celo kultura. Pristop k svobodi, pravici do pištole in seveda - motorizacije je povsem drugačen! Medtem ko Evropa sprejme dodatne predpise o emisijah izpušnih plinov, ZDA razvijajo trg za velike bencinske motorje. Medtem ko Evropa imenuje komunalna vozila s kombiji, ZDA uporabljajo izraz "trucks.





Medtem ko je Evropa iz šestdesetih let prevladovala Transit Fords, v Združenih državah Amerike je Ford E-Series (Ecoline) vladal tekmovati s kombijem Chevrolet Corvair. Tranzit v Evropi se je razvijal zelo hitro in dominira na novih trgih. V letu 2014 je Ford v Združenih državah dal uradne podatke o zamenjavi Ford E (imenovan tudi Club Wagon) - Ford Transit, ki ima svoje korenine v Evropi. To je bila zanimiva poteza, saj je bil Ecoline že 35 let najbolj prodajan model v segmentu "polnega velikega kombija" v ZDA. Vendar pa je izboljšanje vozil z drugimi skrbmi prisililo Ford, da se premakne k veliki evropski tradiciji. Zanimive so bile prve uradne informacije o razlikah v teh vozilih. Ford Transit z 3,5-litrskim motorjem EcoBoost® je bil 42% bolj ekonomičen kot zadnji model Ecoline. To je pokazala učinkovitost motorja in preskusi ekonomičnosti porabe goriva. Poleg tega je največji tranzit imel 75% več tovornega prostora kot največji Ford Ecoline. Pri zunanjem videzu ni bilo nobene razlike - serija Ford E se nanaša na starejše, kotne modele. V zameno pa Ford Transit že doseže sodoben dizajn in bolj aerodinamično obliko.





Kljub dejstvu, da obe vozili proizvajajo in prodajajo vozila pod enakim imenom, imajo nekaj razlik. Poskusili jih bomo predstaviti na modelih od leta 2017/2018.


Ford Transit in USA


Leto 2018 v ZDA se prodaja v štirih variantah - Transit 150, Transit 250, Transit 350, Transit 350 Heavy Duty. Seveda se te različice pojavljajo v različnih različicah in različicah - nizkopodjetni, s tremi različnimi višinami, stropom, z različnim številom sedežev (od 8 do 15) itd.





Tovorni tovorni transit iz leta 2018 je na voljo s tremi različnimi motorji: tradicionalnim 3.7L Ti-VCT V6 motorjem z 275 konjskimi močmi (z vrtilnim momentom 352,63 Nm) in 3,5-litrskim EcoBoost® V6 motorjem, ki doseže najboljši navor v svojem razred, na ravni 542 Nm (in moč približno 310 KM). Tretja možnost je petvaljni dizelski motor z direktnim vbrizgavanjem 3.2L I-5 Power Stroke® Turbo Diesel z 185 konjskimi močmi. Te enote so veliko večje in močnejše od motorjev, ki se uporabljajo na evropskem trgu. To je posledica emisijskih standardov (vključno z Euro 6), pa tudi avtomobilske kulture celine. Tudi pred uvedbo predpisov in omejitev so bili uporabljeni motorji z manjšo močjo. Za primerjavo je treba omeniti motorje, ki so bili uporabljeni v zadnji liniji Ecoline. Osnovni model je bil opremljen z 4,6-litrskim motorjem V8 s 225 KM. Možno je nadgraditi tudi na 5,4-litrsko enoto V8 z močjo 255 KM.





Ne glede na izbrano različico ima American Transit 6-stopenjski Automatic SelectShift prenos. Od leta 2018 bodo nadaljnje različice American Transit (ne le za prevoz ljudi) opremljene s koraki za nadaljevanje. To je majhna sprememba, vendar si lahko ogledate jasen trend, ki se je rodil v različicah vodila, in prav tako gre za dostavna vozila. Zadnja razlika je uporaba tehnologije "Battery Guard". To je programska oprema, ki skrbi za raven napolnjenosti akumulatorja. Če motor ni vključen, lahko nastavite različne načine uporabe energije. Ta tehnologija ne obstaja v evropskih modelih, vendar imajo na tem področju številne novosti na področju varnosti in nadzora.



FORD TRANSIT IN EUROPE


Pravni predpisi so proizvajalce prisilili k številnim spremembam za zmanjšanje toksinov in izpušnih plinov. To velja za pogonske enote in tehnologije, ki se uporabljajo - pametno regenerativno polnjenje, nadzor pospeška in samodejni zagon. Toda začnimo s srcem, to je motor.





Novi 2.0 turbo dizelski motor EcoBlue (hiperpovezava) je zamenjal enoto 2.2 TDCi Duratorq. Trenutno je na voljo v treh različnih različicah: 105, 130 in 170 KM. Povprečna poraba goriva pri uporabi te vrste enot je 6,7 l na 100 km. Tukaj lahko vidite jasno razliko od enot na ameriškem trgu - tako v smislu volumna valja, ekologije, voznega gospodarstva ali celo moči. Vendar pa za Duratorqove motorje EcoBlue zagotavlja več moči, večji navor in manjšo porabo goriva. Navdušenci motornih motorjev bodo morali oditi z okusom (ali prinesti vozilo iz ZDA). Motorju dopolnjuje šeststopenjski prenos SelectShift - enako kot v ameriških modelih.
Zunanji videz na obeh trgih je bil poenoten. Na sprednjem delu vozila je značilen žar. V zameno so vprašanja ogledal, korakov, dodatnih luči ali vrst vrat odvisna od individualnih pričakovanj kupca. Ford Transit je en kombi z neomejenim številom možnosti. Vendar pa so te spremembe zelo podobne na obeh trgih, če niso enake.


Kot radovednost je treba omeniti, da je evropski model standardno opremljen s sistemom za oskrbo z enostavnim gorivom brez tradicionalne plinske jeklenke. Zanimivo je, da ta rešitev še ni v ZDA.





Zahvaljujoč tehnologiji Smart Regenerative Charging, se baterija polni le, kadar je to potrebno. To odpravlja možnost ponovnega polnjenja napolnjene baterije in nepotrebne izgube goriva. Funkcija Auto-Start-Stop vam omogoča zmanjšanje porabe goriva v mestu. Ko se ustavi na semaforju, vozilo preide v nevtralno. Ta tehnologija lahko samodejno ugasne motor, medtem ko napaja luči, radio in klimatsko napravo. Za premikanje, samo pritisnite sklopko in sistem se bo začel znova od začetka. Druga prednost je tehnologija za nadzor hitrosti. Vozilo analizira stil vožnje in zunaj, da prilagodi zavorni tlak ali moč, ki se prenaša na kolesa. Vse te tehnologije so namenjene povečanju učinkovitosti ekonomičnosti porabe goriva in posredno pozitivnemu vplivu na naravno okolje. Vključujejo celoten spekter varnostnih tehnologij, ki je namenjen ločeni spletni objavi.



EVROPSKI ALI AMERIČKI FORD TRANSIT - KAJ STE IZBRIŠI?

Avtomobilski trendi in težnje (uveljavljeni s pravnimi normami) gredo v povsem drugačni smeri. Evropa se osredotoča na ekologijo, razvoj hibridnih enot, Američani pa ostajajo zvesti tradiciji velikih motorjev z notranjim izgorevanjem. Vsaka rešitev ima svoje prednosti in slabosti. Eden je več o varčevanju in ekologiji, drugi pa o reviranju in moči motorja. Kateremu krogu pripadate? Vabimo vas, da se udeležite ankete na Facebooku! Izbira je preprosta. Izbira je tvoja!


Ali veste, da ...?

Naši drugi članki na našem blogu