Ford Transit Trail - terensko dostavno vozilo
Ford slovi po zanimivih različicah svojih kombijev. Ko so bili SuperVansi ustvarjeni kot del promocije, je zdaj za splošno distribucijo na voljo štirivozna pot Transit Trail. Že na prvi pogled opazite nekaj razlik od tradicionalne različice, s pogonom na eno os. Na sprednjem delu vozila je ogromna maska, ki je poklon Fordu Raptorju. Pod motornim pokrovom se skriva motor 2.0 TDCI, ki ustvarja impresivnih 185 KM. Transit Trail je bil ustvarjen za najzahtevnejše kupce, ki iščejo zanimivo podlago za avtodom ali se vsakodnevno premikajo po težkih gorskih razmerah. Tu pridejo prav diferencial z omejenim zdrsom (mLSD) in čudovita 16-palčna platišča na terenskih pnevmatikah. Komu je namenjena Tranzitna pot? Se splača plačati več za terensko dostavno vozilo?
Transit Trail - prednosti in slabosti
Zanimive ugodnosti, ki Transit Trail razlikujejo od tradicionalne različice, vključujejo:
- velik multimedijski zaslon, ki se nahaja v osrednjem delu armaturne plošče,
- elegantni, usnjeni sedeži (žal z majhnim razponom nastavitve),
- kamera za vzvratno vožnjo, ki se samodejno aktivira po prestavitvi v vzvratno prestavo,
- udobje vožnje do 90 km/h (pozneje postane glasno),
- veliko zanimivih tehnologij: sistem za preprečevanje trkov, pomočnik na poti, zaznavanje pešcev,
- ojačana listnata vzmet Ford Transit,
- inteligentni sistem vzmetenja, ki se prilagaja teži in razporeditvi predmetov v nakladalnem prostoru.
Ta kombi smo imeli priložnost preizkusiti v mestnih, steznih in terenskih razmerah. Priznati je treba, da pa se najbolje obnese pri vsakodnevnih dejavnostih - prevažanju paketov, razkladanju predmetov, vožnji v mestnih razmerah in med mesti. Pogon 4x4 je žal izsilil nekatere slabosti tega vozila. Prvič, pri vožnji nad 100 km/h postane zelo hrupno v voznikovi kabini. Druga slaba stran je neintuitiven, kratek menjalnik, ki na dolgih poteh ne naredi velike razlike, lahko pa se utrudi med vožnjo po mestu. Ne pozabite, da lahko rešetko Ford Transit Trail kupite v naši spletni trgovini. |