Cena podana na strani in cena dejanske dostave sta lahko različni ker se pojavljajo tako imenovani lahi in težki paketi. Tak primer je letev. Njena teža je 0,5 kg vendar njena dolžina je 1,5m, i v tem priemru se pri prevoyniku šteje velikost paketa.
KAKŠEN JE ČAS DOSTAVE NAROČENIH DELOV
Čas dostave je odvisen od izbora prevoznika. V večini priemrov je to Poljska Pošta (7- 14 delovnih dni), kurirska služba GLS ( 4-6 delovnih dni), kurirska služba UPS (3-6 delovnih dni).
KAKO LAHKO PLAČAM NAROČILO
Plačilo za naročeno blago lahko plačate pri dostavi kurirski službi (plačilo z gotovino), z pomočjo Paypala (plačilo preko kartice), ali tradicionalni način plačilo preko bančnega nakazila.
ALI VAS LAHKO POKLIČEM/POKLIČEMO
Na žalost nimamo infolinije v slovenskem jeziku kamor lahko pokličete. Lahko pa z nami stopite v kontakt preko elektronske pošte deli@transitcenter.si. Naši svetovalci podrobno odgovorijo na Vaša vprašanja.
KAJ NAREDITI KO SESTAVNI DEL NE USTREZA
Če kateri izmed delov ne ustreza do Vašega avtomobila, prosimo da se na obrnite na servisno službo ali izpolnite izjavo o vrnitvi, ki je predstavljena v pravilniku §9.1
KAKO LAHKO DODATI DODATNE DELE DO NAROČILA KI SEM GA ŽE ODDAL
Tako da stopite v kontakt z našo servisno službo, seveda v kolikor vaše naročilo še ni bilo poslano do Vas.
KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE
Podrobnosti glede stroškov dostave na naslove v Sloveniji lahko najdete na naslovu: dostava
ALI MI LAHKO POSREDUJETE VAŠO TELEFONSKO ŠTEVILKO
Na žalost nimamo klicnega centra v slovenskem jeziku. Z našimi kupci korespodencijo vodimo preko elektronske pošte, naš naslov je email
KJE JE MOJA POŠILJKA
Vsako pošiljko lahko sledite preko spletne strani prevoznika GLS, UPS ali Pošta Poljska. Številko Vašega paketa dobite v elektronskem sporočilu POSLANO, ko je pošiljka poslana.
ALI LAHKO OSEBNO PREVZAMEM POŠILJKO
Seveda lahko, vsako naročilo se lahko prevzame osebno na naslovi podjetja Trasit Center, v mestu Pędzewie (Polska) ob. Glavni cesti številka 80 med Bidgoščem, in Torunem. Link
KJE SE NAHAJA VAŠE PODJETJE
Podjetje Transit Center se nahaja v Kujavsko-pomorski regiji v mestu Pędzewo (Poljska) med Toruńom in Bydgoszczom. Pędzewo. 87-134 Zlawieś Wielka. Link
ZAKAJ JE STROŠEK DOSTAVE VIŠJI KOT JE RAZVIODNO Z TEŽE IZDELKA
Na celotni strošek dostave ne vpliva samo teša izdelka, temveč tudi velikost. Če je velikost izdelka večja od normalne, potem je cena dostave višja.
KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM DOSTAVO
Čas dostave je odvisen od izbora prevoznika. V večini priemrov je to Poljska Pošta (7- 14 delovnih dni), kurirska služba GLS ( 4-6 delovnih dni), kurirska služba UPS (3-6 delovnih dni).
ALI OBSTAJA MOŽNOST PLAČILA PRI PREVZEMU
Seveda obstaja, potrebno je le to označiti pri oddaji naročila na spletni strani. Pri oddaji naročila je potrebno izbrati pravilen način dostave: kurirska služba GLS
KAKO LAHKO VRNEM IZDELEK
V primeru vračila, prosimo o kontakt z našim oddelko za pomoč uporabnikom – v elektronski obliki ali izpolnite obrazec za vračilo izdelka, podrobnosti v pravilniku §9.1. Vsakemu kupcu pripada možnost 14 dnevega vračila izdelka, brez podanja razloga.
KAKO LAHKO REKLAMIRAM IZDELEK
Naročene izdelke lahko reklamirate. Dovolj je kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom, potem pa izpolniti reklamacijski obrazec, podrobnosti v pravilniku §10.
KDAJ GRE NAROČILO V DOSTAVO
Naročilo gre v dostavo v tem samem dnevu, v kolikor je bilo oddano do 12:00 ur. V kolikor naročilo potrebuje večjo pripravo paketa kot v primeru pogosnkih osi – se čas dostave podaljša za en delovni dan.
KAKO SE LAHKO LOGIRAM
V naši spletni trgovini se lahko logirate na dva načina. Prvi način je z klikom v desnem zgornjem kotu Prijavi se, nato vpišete vaše podatke za vpis. Drugi način je preko izpolnitve obrazca v času realizacije naročila i z zaznačitvijo, Ustvari profil v spletni trgovini. Ptrav tako obstaja možnost prijave preko Facebook profila.
ALI JE IZDELEK NA VOLJO
Če je poleg izdelka vidna oranžna tipka z besedo »Dodaj v košarico«, pomeni, da je izdelek na voljo. V odsotnosti gumba se lahko prijavimo na čakalni seznam. Ko je izdelek znova na voljo, boste prejeli e-poštno obvestilo o njegovi razpoložljivosti.
ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO
Seveda lahko, vsako naročilo se lahko prekliče. V primeru preklica naročila prosimo o kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom. email.
ALI LAHKO POŠLJETE DELE V SLOVENIJO
Seveda lahko, nudimo prodajo in dostavo na območju celtone Slovenije in prav tako v drugih evropskih državah. Skupaj imamo 22 prodajalen po celotni Evropi.
ALI LAHKO SPREMNIM NAČIN PLAČILA PRI NAROČILU
Imate pravico do sprembe načina plačila. V takem primeru Vas prosimo da stopite v kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom pod naslovom deli@transitcenter.si.
ALI BO TA DEL USTERAZAL DO MOJEGA VOZILA
Za podrobnejše informacije o tem, ali bo del ustrezal vašemu vozilu, se obrnite na naš oddelek za pomoč uporabnikom. Naši svetovalci bodo zagotovo zagotovili potrebne informacije in preverili, ali bo del ustrezal vašemu vozilu.