Your browser does not support JavaScript!


Ford Transit Custom vs Renault Trafic - primerjava

Ford Transit Custom MK3 (model 2023) in Renault Trafic III (najnovejši Trafic, posodobljen 2025) sta dva vodilna srednje velika dostavna vozila v Evropi. Vsak ponuja več konfiguracij karoserije: Transit Custom je na voljo v dveh dolžinah (L1/L2) z nizko streho, medtem ko Trafic prihaja v dveh dolžinah (L1/L2) in dveh višinah strehe (H1 nizka, H2 visoka). Oba sta na voljo kot furgon ali potniški kombi. Spodaj primerjamo njune ključne lastnosti – dimenzije, tovorno zmogljivost, motorje, porabo goriva, tehnologijo, cene in zanesljivost – z uporabo podatkov iz uradnih virov in ocen.

Dimenzije in tovorna zmogljivost

Transit Custom MK3 (2023) v kratki medosni različici L1 je dolg približno 5.050 mm, z medosno razdaljo 3.100 mm in višino strehe 1.972 mm. V primerjavi s tem je Renault Trafic III (L1H1) dolg približno 5.080 mm (medosna razdalja 3.098 mm) in visok 1.971 mm, ter ponuja ~5,8 m³ tovornega prostora.

Ford Transit Custom L1H1

Skupna dolžina: 5.050 mm

Medosna razdalja: 3.100 mm

Višina: 1.972 mm

Prostornina tovora: ~5,8 m³

Najv. nosilnost: ≈1.350 kg (dizel)

Renault Trafic L1H1

Skupna dolžina: 5.080 mm

Višina: 1.971 mm

Prostornina tovora: 5,8 m³

Najv. nosilnost: 1.222 kg


Ford Transit Custom L2H1

Skupna dolžina: 5.450 mm

Medosna razdalja: 3.500 mm

Višina: 1.972 mm

Prostornina tovora: ~6,8 m³

Najv. nosilnost: ≈1.350 kg (dizel)

Renault Trafic L2H2

Skupna dolžina: 5.480 mm

Višina: 2.498 mm

Prostornina tovora: 8,9 m³

Najv. nosilnost: 1.083 kg

Zaključki: Renault Trafic ponuja več navpičnega prostora (višja streha) in večjo prostornino tovora, zlasti v konfiguraciji L2H2. Transit Custom je nekoliko krajši, ohranja višino pod 2,0 m (uporabno v garažah) in podpira višjo skupno nosilnost (≈1.350 kg).

Motorji in zmogljivost

Oba dostavnika uporabljata sodobne turbopolnjene motorje. Transit Custom MK3 je na voljo s Fordovim 2.0L EcoBlue dizelskim motorjem z močjo od 110 do 170 KM. Standardno je opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (FWD) in ponuja 8-stopenjski samodejni menjalnik (opcija AWD pri višjih močeh). Ford ponuja tudi blago hibridno (MHEV) možnost pri nekaterih dizlih, poleg novega priključnega hibrida (2.5L bencin + elektromotor, 232 KM) in popolnoma električnega E-Transita Custom (100 ali 160 kW motor, ~337 km dosega). Renault Trafic III je na voljo samo z dizelskim motorjem: zgodnji modeli so uporabljali 1.6L dCi (90–140 KM), medtem ko je prenova 2019+ uvedla 2.0L dCi (120–170 KM). Menjalniki so 6-stopenjski ročni, z 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko, ki je na voljo za 2.0 dCi pri višjih opremah. Hibridna ali električna različica Trafica še ni na voljo.

Ford Transit Custom MK3

Motor: 2.0L EcoBlue dizel, 110–170 KM

Moč: 110–170 KM (405 Nm za 170 KM)

Menjalnik: 6-st. ročni (standard); 8-st. avtomatski (na voljo)

Alternative: Priključni hibrid (2.5L, 232 KM, ~50 km EV dosega) in Električni (100/160 kW, ~337 km)

Renault Trafic III

Motor: 1.6L dCi dizel (90–140 KM) ali 2.0L dCi (120–170 KM)

Moč: 90–170 KM (najv. 380 Nm)

Menjalnik: 6-st. ročni (standard); 6-st. samodejni z dvojno sklopko (modeli 2.0L)

Električna različica: Trenutno ni (ni hibridnega/električnega Trafica)

Zaključki: Oba dostavnika dosegata podobne najvišje moči (~170 KM) in ponujata sodobne dizelske motorje. Fordova ponudba je širša (s hibridnimi/električnimi možnostmi) in vključuje opcijski AWD, medtem ko je Renaultova posodobitev povečala moč (+25 KM, +40 Nm) v motorju 2.0L. Transitovi motorji ponavadi proizvajajo večji navor, Fordovi novi pogonski sklopi pa mu dajejo prednost pri pospeševanju in alternativnih energetskih možnostih.

Poraba goriva in učinkovitost

Poraba goriva se razlikuje glede na motor in konfiguracijo. Uradno ima Transit Custom 2.0L dizel povprečno porabo okoli 7,5 l/100 km (kombinirano) za lažji dostavnik L1 (okoli 7,7 l/100 km pri L2). Priključno hibridna različica je ocenjena na samo 1,6–2,0 l/100 km (WLTP) zahvaljujoč svojemu električnemu dosegu. Renault Traficov 2.0L dizelski motor doseže približno 6,1–6,8 l/100 km (WLTP), odvisno od moči in menjalnika. V praksi so Traficovi twin-turbo dizelski motorji nekoliko bolj varčni pri primerljivi uporabi.

  • Ford Transit Custom MK3: ~7,5–7,7 l/100 km (2.0L dizel, kombinirano); PHEV ~1,6–2,0 l/100 km.
  • Renault Trafic III: ~6,1–7,0 l/100 km (2.0L dCi, kombinirano).

Zaključki: Renault Traficovi dizelski pogonski sklopi so ponavadi bolj varčni, kar lahko zniža obratovalne stroške za uporabnike na dolge razdalje.

Tehnologija in funkcije

Oba dostavnika ponujata sodobno tehnologijo za udobje in varnost. Transit Custom MK3 je opremljen s Fordovim multimedijskim sistemom SYNC4, prikazanim na velikem 13-palčnem zaslonu na dotik (z vgrajenim 5G modemom in opcijskim glasovnim asistentom Alexa). Vključuje asistenčne sisteme, kot so pomoč pri preprečevanju trčenja, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, prilagodljivi tempomat, sistemi za opozarjanje voznika in na voljo so 360° kamere. Trafic III ponuja 8-palčni zaslon na dotik EASY LINK z navigacijo, DAB radiem in zrcaljenjem pametnega telefona. Njegov standardni varnostni paket vključuje zadnje parkirne senzorje, samodejno zaviranje v sili, opozorilo o nenamerni menjavi voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in opozorilo na utrujenost voznika.

Ford Transit Custom MK3

Varnost: Pomoč pri preprečevanju trčenja, ohranjanje voznega pasu, prilagodljivi tempomat, pomoč pri prometnih znakih, opozarjanje voznika itd.

Multimedija: 13″ zaslon na dotik SYNC4 (5G, Android/Apple), glasovno upravljanje, Alexa

Druga tehnologija: Volan "mobilna pisarna", opcijska 360° kamera, vtičnica Pro Power Onboard

Renault Trafic III

Varnost: Zadnji parkirni senzorji, samodejno zaviranje v sili, opozorilo o menjavi pasu, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na pozornost voznika

Multimedija: 8″ zaslon EASY LINK (navigacija, Apple CarPlay/Android Auto, DAB radio)

Druga tehnologija: Modularna "mobilna pisarna" miza v kabini, 84 L notranjega prostora za shranjevanje

Zaključki: Ford Transit Custom je tehnološko bogat, z večjim zaslonom na dotik in naprednejšimi možnostmi (360° pogled, glasovni asistent). Renault Trafic je preprostejši, vendar standardno opremljen s širokim naborom asistenčnih sistemov in pametnimi praktičnimi rešitvami (mobilna delovna postaja, dodaten prostor za shranjevanje).

Cene in razpoložljivost

Cena je odvisna od države, specifikacij in opreme. V Sloveniji se osnovni furgon Ford Transit Custom začne pri približno 34.000 € (brez DDV). Nov furgon Renault Trafic se začne nekoliko nižje, pri približno 32.000 € (brez DDV) za osnovni model. Višje specifikacije (Trend/Limited za Ford; Life/Comfort za Renault) in dodatki (dvojne kabine, samodejni menjalnik, visoka streha) cene znatno povišajo.

  • Ford Transit Custom MK3: od ~34.000 € (brez DDV) v Sloveniji.
  • Renault Trafic III: od ~32.000 € (brez DDV) v Sloveniji.

Zaključki: Osnovna cena Trafica je nižja, vendar lahko vključeni servisni paketi in daljša garancija (na nekaterih trgih) izravnajo stroške.

Zanesljivost in vzdrževanje

Oba dostavnika imata dokazano zgodovino, vendar imata svoje posebnosti. Novi 2.0 EcoBlue dizelski motor v Transitu Custom je imel nekaj začetnih težav: težave z injektorji in oljnim servisom pri prvih modelih. Starejši Transit Customi (2018–2023) so imeli tudi težave z obrabo DPF in injektorjev. Renault Trafic III je na splošno robusten: najnovejši motorji 2.0 dCi niso poročali o večjih napakah, medtem ko so prejšnje enote 1.6 dCi lahko imele težave z injektorji/DPF. Stroški delov in servisa so za oba dostavnika podobni; deli za Transit Custom (filtri, zavore itd.) so široko dostopni in pogosto nekoliko cenejši.

Ford Transit Custom MK3

Pogoste težave: Zgodnji 2.0L EcoBlue je imel napake na injektorjih/oljnem servisu. Bodite pozorni tudi na obrabo dizelskih injektorjev in napake v sistemu AdBlue pri težki uporabi.

Servis: Intervali 2 leti/40.000 km; obsežna mreža trgovcev; brezplačna Fordova telematika pomaga pri sledenju vzdrževanja. Garancija je običajno 2 leti/neomejeno km.

Renault Trafic III

Pogoste težave: Trenutni 2.0 dCi je na splošno brez težav. Prejšnji dostavniki 1.6 dCi so imeli občasne napake DPF/regeneracije in injektorjev. Senzorji Trafica (pomoč pri parkiranju) lahko po težki uporabi potrebujejo pozornost.

Servis: Renault na nekaterih trgih vključuje servisne pakete. Standardni interval je 1 leto/30.000 km ali 2 leti/40.000 km, odvisno od države. Solidna razpoložljivost delov po vsej Evropi.

Zaključki: Noben od dostavnikov ni izjemno problematičen.

Povzetek: Ford Transit Custom ali Renault Trafic?

Tako Ford Transit Custom MK3 kot Renault Trafic III sta odlična srednje velika dostavnika, vendar poudarjata različne prednosti:

  • Ford Transit Custom MK3: Sodobne možnosti pogona (dizel, PHEV, EV) in napredna tehnologija v kabini. Nekoliko nižja vstopna cena, večja moč in navor ter celovit informacijsko-razvedrilni sistem. Nekateri zgodnji dizelski modeli so imeli težave z injektorji, vendar so posodobitve izboljšale zanesljivost.
  • Renault Trafic III: Ponuja več tovornega prostora (zlasti z visoko streho) in nekoliko boljšo porabo goriva. Standardno je opremljen z obsežnimi varnostnimi funkcijami in daljšim servisnim načrtom. Nima hibridnih/električnih možnosti, vendar je njegova dokazana vzdržljivost prednost.

Izbira je odvisna od prioritet. Če so ključni maksimalna prostornina tovora, učinkovitost porabe goriva in preprosta dizelska zasnova, je Trafic močna izbira. Če so pomembni napredna tehnologija, moč in možnost prehoda na električni pogon, ima Transit Custom prednost. Oba sta sposobna delovna konja – testna vožnja in primerjava specifičnih konfiguracij bosta pomagala pri končni odločitvi.

Deli za vaše dostavno vozilo
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe