Your browser does not support JavaScript!


Mercedes Sprinter I (1995–2006) – Tehnične specifikacije

Prva generacija vozila Mercedes-Benz Sprinter, proizvedena med letoma 1995 in 2006, je hitro postala ena najbolj prepoznavnih in vsestranskih dostavnih vozil v Evropi. Na voljo je bila v več dolžinah in višinah strehe, kar ji je omogočilo širok spekter uporabe v profesionalne in industrijske namene.

Dimenzije – Mercedes-Benz Sprinter I

Mere Mercedes Sprinter L1H1

Mercedes Sprinter I L1H1

A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora
Simbol A B C D
Mere (mm) 5004 2997 2365–2405 2515

L1H1

A: 5004 mm

B: 2997 mm

C: 2365–2405 mm

D: 2515 mm

Mere Mercedes Sprinter L1H2

Mercedes Sprinter I L1H2

A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora
Simbol A B C D
Mere (mm) 5004 2997 2591–2631 2515

L1H2

A: 5004 mm

B: 2997 mm

C: 2591–2631 mm

D: 2515 mm

Mere Mercedes Sprinter L2H1

Mercedes Sprinter I L2H1

A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora
Simbol A B C D
Mere (mm) 5585 3550 2365–2405 3265

L2H1

A: 5585 mm

B: 3550 mm

C: 2365–2405 mm

D: 3265 mm

Mere Mercedes Sprinter L2H2

Mercedes Sprinter I L2H2

A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora
Simbol A B C D
Mere (mm) 5585 3550 2591–2631 3265

L2H2

A: 5585 mm

B: 3550 mm

C: 2591–2631 mm

D: 3265 mm

Mere Mercedes Sprinter L3H2

Mercedes Sprinter I L3H2

A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora
Simbol A B C D
Mere (mm) 6945 4013 2591–2631 4214

L3H2

A: 6945 mm

B: 4013 mm

C: 2591–2631 mm

D: 4214 mm

Tovorni prostor in nosilnost – Mercedes-Benz Sprinter 1995

Prva generacija modela Sprinter je bila zasnovana z namenom, da ponudi izjemno tovorno zmogljivost in prostornino v različnih konfiguracijah. Od kompaktnega L1H1 do podaljšanega L3H2 je Sprinter ponujal rešitve za obrtnike, kurirske službe in logistične operaterje.

Nosilnost in notranji volumen

Model Maks. dolžina tovora (mm) Prostornina (m³) Nosilnost (kg) Euro palete
L1H1 2515 7,0 1670 2
L1H2 2515 9,1 1540 2
L2H1 3265 9,1 1540 3
L2H2 3265 10,4 1520 3
L3H2 4214 13,4 1400–1500 5

L1H1

Maks. dolžina tovora: 2515 mm

Prostornina: 7,0 m³

Nosilnost: 1670 kg

Euro palete: 2

L1H2

Maks. dolžina tovora: 2515 mm

Prostornina: 9,1 m³

Nosilnost: 1540 kg

Euro palete: 2

L2H1

Maks. dolžina tovora: 3265 mm

Prostornina: 9,1 m³

Nosilnost: 1540 kg

Euro palete: 3

L2H2

Maks. dolžina tovora: 3265 mm

Prostornina: 10,4 m³

Nosilnost: 1520 kg

Euro palete: 3

L3H2

Maks. dolžina tovora: 4214 mm

Prostornina: 13,4 m³

Nosilnost: 1400–1500 kg

Euro palete: 5

Praktičnost nalaganja

Sprinterjeva nizka nakladalna višina in široko odpiranje zadnjih vrat izboljšujeta učinkovitost nalaganja. Glede na konfiguracijo lahko sprejme od 2 do 5 euro palet. Prostor za tovor je prostoren in kvadratne oblike, primeren za police ali večje predmete, medtem ko ojačano dno in pritrdišča zagotavljajo varnost pri prevozu.

Motorji in pogonski sklopi – Mercedes Sprinter I

Prva generacija Sprinterja je bila na voljo z različnimi dizelskimi in bencinskimi motorji. Dizelske enote so slovele po vzdržljivosti in visokem navoru, zaradi česar so bile priljubljene med obrtniki in upravljavci voznih parkov.

Motorne možnosti in specifikacije

Motor Tip Prostornina (cc) Moč (PS) Navor (Nm) Menjalnik Poraba (l/100 km)
OM602 2.9 TD 5-valjni dizel turbo 2874 122 280 5-stopenjski ročni 10,0
OM611 2.2 CDI 4-valjni dizel turbo 2148 82–129 200–305 5-stopenjski ročni 8,5–9,5
OM612 2.7 CDI 5-valjni dizel turbo 2687 156 330 5-stopenjski avtomatski / ročni 9,5–10,5
M111 2.3 Bencin 4-valjni bencinski 2295 143 200 5-stopenjski ročni 12,0

OM602 2.9 TD

Tip: 5-valjni dizel turbo

Moč: 122 PS

Navor: 280 Nm

Menjalnik: 5-stopenjski ročni

Poraba: 10,0 l/100 km

OM611 2.2 CDI

Tip: 4-valjni dizel turbo

Moč: 82–129 PS

Navor: 200–305 Nm

Menjalnik: 5-stopenjski ročni

Poraba: 8,5–9,5 l/100 km

OM612 2.7 CDI

Tip: 5-valjni dizel turbo

Moč: 156 PS

Navor: 330 Nm

Menjalnik: 5-stopenjski avtomatski / ročni

Poraba: 9,5–10,5 l/100 km

M111 2.3 Bencin

Tip: 4-valjni bencinski

Moč: 143 PS

Navor: 200 Nm

Menjalnik: 5-stopenjski ročni

Poraba: 12,0 l/100 km

Zmogljivost in zanesljivost

Motorji Sprinterja so bili zasnovani za dolgo življenjsko dobo in visoko navorsko zmogljivost – idealno za težke tovore in mestno vožnjo. OM611 in OM612 CDI sta uporabljala sodobno common-rail tehnologijo, medtem ko je bil OM602 cenjen zaradi preproste in trpežne konstrukcije. Bencinske različice so bile redkejše, vendar bolj tihe in učinkovite za lažje naloge.

Vlečna zmogljivost – Mercedes-Benz Sprinter 1995

Sprinter prve generacije ni bil le učinkovit tovorni kombi, ampak tudi zanesljiv vlečni partner. Primeren za prikolice, gradbeno opremo ali dodatno blago.

Maksimalna vlečna zmogljivost

Motor Prikolica z zavorami (kg) Prikolica brez zavor (kg)
OM602 2.9 TD 2000 750
OM611 2.2 CDI 2000 750
OM612 2.7 CDI 2000 750
M111 2.3 Bencin 1800 750

OM602 2.9 TD

Z zav.: 2000 kg

Brez zav.: 750 kg

OM611 2.2 CDI

Z zav.: 2000 kg

Brez zav.: 750 kg

OM612 2.7 CDI

Z zav.: 2000 kg

Brez zav.: 750 kg

M111 2.3 Bencin

Z zav.: 1800 kg

Brez zav.: 750 kg

Vlečne značilnosti in uporaba

Sprinter je bil opremljen z ojačanimi zadnjimi osmi, priključki za elektriko prikolice in opcijskim vlečnim kavljem. Njegovi močni dizelski motorji so omogočali samozavestno vleko tudi težjih bremen – od gradbene mehanizacije do logističnih prikolic.
Mercedes Sprinter
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe