Your browser does not support JavaScript!


Vrsta dela: 


Stron:  1  Prikaži iz 1 za 1 (z 1 pozicije)

Motorji in pribor Mercedes Sprinter 906 vključujejo napenjalnik jermena, jermenico, tesnila in tesnila


V kategoriji Motorji in pribor za Mercedes Sprinter 2006 boste našli rezervne dele, kot so tesnilo oljne posode, napenjalnik več-klinastega jermena, jermenica ročične gredi in še veliko več.
Druga generacija Mercedes Sprinterja je prišla z motorji različnih variant zmogljivosti in moči motorja. Dizelski motorji so zaradi svoje vzdržljivosti in nizke porabe goriva najpogosteje izbrani motorji v dostavnih vozilih. Mercedes Sprinter je bil na voljo z 2,2 CDI motorji z naslednjimi močmi: 88 KM, 109 KM, 129 KM, 150 KM (pred faceliftom) in 95 KM, 129 KM, 163 KM. Dizelski motorji 3.0 CDI V6, preden je facelift dosegel moč 184 KM, po faceliftingu pa se je njihova moč povečala na 190 KM. Bencinski motorji, vgrajeni v kombije znamke Mercedes, so bili označeni z 1.8 I4 in 3.5 V6 s 156 KM in 258 KM. V tem zapisu oznaki I4 in V6 označujeta razporeditev in število valjev. I4 je oznaka za štirivaljni motor z vrstnimi cilindri. Zaradi enostavne zasnove in majhnih dimenzij je najpogostejša postavitev motorja pri vseh motorjih z notranjim zgorevanjem. V6 pomeni šestvaljni motor v obliki črke V. Za motorje v tem sistemu je značilna višja delovna kultura kot pri vrstnih motorjih. Za motorje tipa V je značilen večji razpon vrtljajev, pri katerem dosežejo največji navor, kar je izredno pomembno pri prenašanju velikih obremenitev. Nič pa ni zastonj, motorji V6 imajo večjo porabo goriva kot motorji I4. Pri dizelskih motorjih je lahko razlika v porabi goriva med najšibkejšim 2,2 CDI motorjem in 3,0 CDI motorjem kar 4 L / 100 km.

Več klinasti jermen, napenjalci in jermenice Mercedes Sprinter 2006

Viac textu
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe
0 izdelkov
Slovenia Social Media