Your browser does not support JavaScript!


Peugeot Boxer - PSA dvojček

Sodelovanje Fiata in PSA je odgovorno za oblikovanje in proizvodnjo Peugeota Boxerja. Je največji kombi francoskega proizvajalca v segmentu srednjih in velikih dostavnih vozil. Peugeot Boxer je naravni naslednik J5, ki je tehnično ustrezal prvi generaciji Fiata Ducato. Partnerstvo dveh pomislekov, pričakovanja kupcev in vse večja priljubljenost dostavnih vozil sta povzročila obliko stabilnega kombija, ki je Peugeot Boxer. Zaradi omejenih virov distribucije je bil Boxer v začetku na voljo predvsem v Franciji. Kasneje se je kombi pojavil v vseh evropskih državah. Vrnimo se k trenutku, ko se je vse začelo.

Prvenec Peugeota Boxera

Delo na popolnoma novem kombiju, ki naj bi se prelomil z zastarelimi rešitvami in slogom, se je začelo leta 1987. Ital Design, ki ga je vodil Giorgetto Giugario, je sodeloval pri delu na karoseriji novega kombija. Smernice, ki jih je podjetje prejelo pri razvoju telesa novega modela, so bile zelo preproste: velik tovorni prostor, cenovna dostopnost za različne karoserijske različice in zmanjšanje zračnega upora. Po večletnih izboljšavah je bila končna različica vozila odobrena. Peugeot Boxer sem se prvič predstavil leta 1994 na sejmu v Ženevi. Na koncu je bil dosežen koeficient zračnega upora Cx = 0,35. Ta zasnova, na kateri sta temeljila tudi dostavna dostavna vozila Fiat in Citroen, je bila leta 1995 izbrana za kombi leta.

Družba je uporabila nekaj oblikovalskih rešitev, ki so dobro sodelovale pri modelu J5. Peugeot Boxer I je bil vozilo s pogonom na prednja kolesa s prečnim motorjem. Odločeno je bilo, da bo uporabil samonosna karoserija, kar je prispevalo k zmanjšanju lastne teže vozila in povečanju trčne moči. Zanimivo je, da so se odločili za uporabo različnih izvedb sprednjega in zadnjega vzmetenja. Spredaj je McPherson vzmetenje (z ali brez stabilizatorja), zadaj pa je trda zadnja os, nameščena na parabolične vzmeti. Kombiji so bili v glavnem opremljeni z dizelskimi motorji, ki so ustvarili moč v območju od 68 do 127 KM. Najzmogljivejša različica motorja je prišla iz Iveca in je imela oznako 2.8HDI. Peugeot Boxer I je bil izdelan kot zaprti tovornjak, glaziran, dvignjen kombi, 6/9-osebni karavan, minibus z 9 potniki, škatla, škatla s 6 potniki. Naročena so bila tudi naročila za posamezne stranke voznega parka, na primer pošta v Franciji ali mreža bolnišnic.

Februarja 2002 je bilo odločeno, da osvežimo vse dvojčke modelov kombijev skupine PSA. Facelifting je vključeval predvsem videz sprednjega dela vozila. Najbolj presenetljiva sprememba je bila menjava luči na večje. Poleg tega se je spremenil tudi prednji odbijač, ki je dobil bolj značilne oblike. Proizvajalec se je tudi odločil, da bo logotip vidnejši. Manjše spremembe so bile uvedene tudi v notranjosti vozila, čeprav so se v glavnem nanašale na več žepov in omaric za uporabo voznikov. V paleti motorjev so se pojavile nove bencinske, utekočinjene in utekočinjene CNG. Njihova največja moč je bila 110 KM. Vzgon dviga obraza ni vplival na koeficient zračnega upora, ki je bil še vedno Cx = 0,35. Delo na bolj racionalizirani obliki je bilo treba premakniti na naslednjo generacijo vozil. To se je pojavilo nekaj let kasneje, že leta 2006.

Prva generacija Peugeota Boxerja pri prodaji ni bila tako uspešna kot dvojček Fiat Ducato. Boksar sem bil zelo priljubljen v Franciji. V drugih delih Evrope je ostal v senci Ducato, Ford Transit ali celo Volkswagen LT. Vzrok je bil predvsem manj obsežna mreža prodajnih salonov v primerjavi s konkurenčnimi znamkami.

Preberi naprej Peugot Boxer II ->
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe