Renault Trafic I - Tehnične specifikacije
Renault Trafic I (1980–2001) je bil zanesljivo in vsestransko lahko gospodarsko vozilo, primerno za širok spekter transportnih potreb. Na voljo je bil z različnimi motorji, vključno z bencinskimi in dizelskimi različicami, ter v več karoserijskih konfiguracijah. Trafic I je bil na voljo s kratko in dolgo medosno razdaljo ter s standardno ali visoko streho. Pogon na sprednja kolesa je bil standard, pogon na zadnja kolesa pa je bil na voljo za večjo nosilnost.
Renault Trafic I - Dimenzije
A - bencin, B - dizel
Renault Trafic I L1H1
Renault Trafic I L1H2
Renault Trafic I L2H2
Šasija Renault Trafic I
Možnosti motorjev
Renault Trafic I (1980–2001) je bil na voljo z različnimi motorji. Ti so vključevali bencinske in dizelske motorje, tako atmosferske kot tudi turbopolnilne. Konfiguracije motorjev so bile naslednje:
- 1.6L Bencin (1980–1990): 72 KM pri 5.500 vrt./min, 115 Nm pri 3.500 vrt./min
- 1.9L Dizel (1980–1994): 55 KM pri 4.000 vrt./min, 106 Nm pri 2.000 vrt./min
- 1.9L Turbo Dizel (1989–2001): 80 KM pri 4.200 vrt./min, 140 Nm pri 2.000 vrt./min
- 2.0L Bencin (1985–1990): 92 KM pri 5.500 vrt./min, 140 Nm pri 3.500 vrt./min
- 2.1L Dizel (1985–1991): 63 KM pri 4.000 vrt./min, 118 Nm pri 2.000 vrt./min
- 2.1L Turbo Dizel (1989–2001): 91 KM pri 4.500 vrt./min, 160 Nm pri 2.500 vrt./min
- 2.4L Dizel (1985–1991): 71 KM pri 4.000 vrt./min, 124 Nm pri 2.200 vrt./min
Nosilnost in prostornina tovora
Renault Trafic I je bil na voljo v različnih konfiguracijah karoserije in velikostih, z različnimi nosilnostmi glede na model in vrsto motorja. Na voljo so bile naslednje različice:
- L1H1 (Kratka medosna razdalja, standardna streha): Do 800 kg nosilnosti
- L1H2 (Kratka medosna razdalja, visoka streha): Do 1.000 kg nosilnosti
- L2H1 (Dolga medosna razdalja, standardna streha): Do 1.000 kg nosilnosti
- L2H2 (Dolga medosna razdalja, visoka streha): Do 1.200 kg nosilnosti
Menjalnik in pogonske možnosti
Renault Trafic I je bil na voljo s pogonom na sprednja ali zadnja kolesa, odvisno od modela in namena. Možnosti menjalnika so vključevale ročne menjalnike s 4 ali 5 prestavami. Samodejni menjalnik v tej generaciji Renault Trafic ni bil na voljo.
- Pogon na sprednja kolesa: Standard pri večini modelov L1H1 in L2H1
- Pogon na zadnja kolesa: Na voljo pri izbranih modelih L2H2 za večjo nosilnost
- Možnosti menjalnika: 4-stopenjski ročni, 5-stopenjski ročni
Notranjost in udobje
Renault Trafic I je glede na opremljenost ponujal vrsto notranjih funkcij za večje udobje voznika in potnikov:
- Voznikov sedež: Nastavljiv, z visokim naslonom za večje udobje
- Sedeži za potnike: Na voljo v različnih postavitvah, vključno s klopmi do 9 oseb v minibus različici
- Oprema kabine: Pri višjih paketih na voljo klimatska naprava, centralno zaklepanje in izboljšani avdio sistemi
Varnostne funkcije
Zgodnji modeli Renault Trafic I so imeli osnovne varnostne funkcije. Z nadaljevanjem proizvodnje so bile uvedene dodatne varnostne možnosti:
- Zavorni sistem: Spredaj kolutne zavore, zadaj bobnaste
- Varnostni pasovi: Standardni spredaj, izboljšani sistemi pri kasnejših modelih
- Dodatna varnostna oprema: Zračne blazine in ABS so bili uvedeni po letu 1994
|