Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic I Zgodovina (1980-2001)

Renault Trafic I je bil predstavljen leta 1980 kot Renaultov odgovor na vse večje povpraševanje po vsestranskem in sodobnem lahkem gospodarskem vozilu. Novi model, zasnovan za zamenjavo zastarelega Renaulta Estafette, je bil namenjen podjetjem, ki iščejo zanesljiv, modularen kombi. V konkurenci s Ford Transit in Volkswagen Transporter je Trafic I ponujal različne konfiguracije, ki so ustrezale različnim potrebam trga.

Razvojne in tehnične specifikacije

Renault Trafic prve generacije je bil na voljo s pogonom na prednji in zadnji kolesni par, odvisno od pogonskega sklopa in zahtev glede nosilnosti. Kombi je bil zasnovan s kratkim pokrovom motorja, ki omogoča lahek dostop do motorja in obenem poveča prostor za tovor. V dveh desetletjih proizvodnje je bil Trafic I deležen več posodobitev, vključno s prenovo obraza in izboljšavami pogonskega sklopa.

Možnosti motorja v vozilu Renault Trafic I

Med celotno proizvodnjo je Renault ponujal različne bencinske in dizelske motorje, da bi zadovoljil zahteve različnih kupcev. Zgodnje bencinske različice so bile opremljene z naslednjimi pogonskimi sklopi:
  • - 1,4L (1397cc) motor Cléon-Fonte
  • - 1,6-litrski (1647 cc) motor
  • - 1,7-litrski (1721 cc) motor, predstavljen sredi osemdesetih let prejšnjega stoletja
  • - 2,0-litrski (1995 cc) motor za večjo nosilnost

Za tiste, ki iščejo učinkovito porabo goriva, je Renault ponudil več dizelskih možnosti, vključno z:
  • - 2,1-litrski (2068 cm3) dizelski motor, priljubljena izbira med komercialnimi operaterji
  • - 2,5-litrski (2445 cm3) dizelski motor, uveden v poznejših letih za izboljšan navor in gospodarnost
Ti pogonski sklopi so pomagali uveljaviti Trafic I kot stroškovno učinkovit in praktičen kombi za upravljavce voznih parkov in neodvisna podjetja.

Prenove in ključne posodobitve

Leta 1989 je Renault Trafic I doživel veliko prenovo, da bi posodobili njegovo zasnovo in izboljšali njegovo funkcionalnost. Ključne spremembe vključujejo:
  • - Preoblikovan sprednji del z enotno rešetko in bolj okroglo obliko
  • - Uvedba plastičnih odbijačev, ki nadomeščajo prejšnje kovinske različice
  • - Poenostavljena karoserija za standardizacijo različnih različic motorjev
  • – Izboljšane varnostne funkcije in posodobljena postavitev armaturne plošče
Te izboljšave so pomagale povečati pomembnost modela na konkurenčnem trgu lahkih gospodarskih vozil in utrdile njegov sloves glede vzdržljivosti.

Posebne različice in prilagoditve karoserije

Eden od odločilnih vidikov Renault Trafica I je bila njegova prilagodljivost za posebne predelave. Najpomembnejša prilagoditev je bil Renault Trafic Heuliez Coach, ki ga je Heuliez razvil leta 1980. Ta edinstvena različica je imela podaljšano strešno linijo in panoramska stranska okna, zaradi česar je bila idealna za potniške prevoze, kot so avtobusni prevozi in taksiji.
Poleg tega je več evropskih proizvajalcev karoserij, vključno z Auto-Sleepers in Winnebago, predelalo Renault Trafic I v bivalna vozila. Te predelave avtodomov so postale priljubljene med popotniki, ki iščejo kompaktno, a funkcionalno rekreacijsko vozilo. Druge prilagoditve vključujejo:
  • - Tovorne različice z visoko streho za večjo zmogljivost shranjevanja
  • – Predelave reševalnih vozil, ki jih uporabljajo službe za nujno pomoč
  • - Hladilniki za prevoz pokvarljivega blaga
Te specializirane različice so dodatno pokazale prilagodljivost in široko razširjenost Trafica I.

Vpliv na proizvodnjo in trg

Renault Trafic I je bil izdelan na več lokacijah, vključno s Francijo in Španijo, kar zagotavlja njegovo razpoložljivost na evropskih in svetovnih trgih. Njegova dolgoživost v proizvodnji – do leta 2000 – je poudarila njegovo zanesljivost in praktičnost. Tudi po uradni zamenjavi z modelom druge generacije je veliko Traficov prve generacije ostalo v uporabi, zlasti na trgih v razvoju, kjer je bila njihova robustna zasnova zelo cenjena.
S svojimi prilagodljivimi konfiguracijami, široko paleto motorjev in močno prisotnostjo na trgu je Renault Trafic I postavil temelje za prihodnje generacije. Ostaja pomemben model v Renaultovi zgodovini gospodarskih vozil, ki si je ustvaril trajen ugled v evropskem sektorju dostavnih vozil.
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe