Renault Trafic III Zgodovina (2014–danes)
Renault Trafic III je bil predstavljen leta 2014 kot naslednik druge generacije in je nadaljeval tradicijo znamke v segmentu lahkih gospodarskih vozil. Ta generacija je bila razvita z osredotočenostjo na večjo učinkovitost, izboljšano udobje in napredno tehnologijo, ob ohranjanju modularnosti in prilagodljivosti, ki sta zaznamovali predhodne modele. Trafic III je znova nastal v sodelovanju s partnerskimi znamkami, kar je privedlo do različic pod drugimi imeni, kot so Opel/Vauxhall Vivaro, Nissan NV300 in Fiat Talento. Proizvodnja je potekala predvsem v Renaultovi tovarni v Sandouvilleu, Francija.
Izboljšave oblikovanja in inženiringa
V primerjavi s predhodnikom je Renault Trafic III dobil sodobnejši in bolj aerodinamičen dizajn, z izrazito prednjo masko in LED dnevnimi lučmi v obliki črke C, skladno z aktualnim oblikovalskim jezikom znamke Renault. Vozilo je bilo zasnovano z izboljšano aerodinamiko, kar je pripomoglo k manjši porabi goriva in emisijam. Kabina je bila temeljito prenovljena – z bolj ergonomsko armaturno ploščo, dodatnimi predali za shranjevanje, izboljšanim infozabavnim sistemom in večjim udobjem za voznika. Renault je dal velik poudarek na povezljivost in sisteme za pomoč vozniku, zaradi česar je Trafic III postal eno najbolj tehnološko naprednih dostavnih vozil v svojem razredu.
Motorne različice in zmogljivost
Renault je za Trafic III predstavil vrsto učinkovitejših dizelskih motorjev, vsi temelječi na 1.6L dCi enoti, ki izpolnjujejo stroge standarde emisij Euro 6. Začetna ponudba je vključevala enoturbinske različice s 95 in 120 KM ter dvoturbinske različice s 125 in 145 KM, ki so nudile več navora in boljšo porabo. Kasneje je bila ponudba razširjena z 2.0L dCi motorjem v različicah od 120 do 170 KM, kar je omogočilo večjo prilagodljivost tako za prevoz blaga kot potnikov. Motorji so bili povezani z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ali – v kasnejših letnikih – z 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom EDC, ki je izboljšal udobje med vožnjo.
Facelifting in tehnološke posodobitve
Leta 2019 je Renault predstavil prenovljeno različico Trafica III, z osveženim videzom in naprednejšimi funkcijami. Posodobitev je vključevala nov sprednji odbijač, večjo masko in polne LED žaromete, ki so izboljšali videz in nočno vidljivost. Notranjost je bila izboljšana z materiali višje kakovosti, novimi digitalnimi prikazi in infotainment sistemi, združljivimi z Apple CarPlay in Android Auto. Leta 2021 je Renault izvedel še eno posodobitev z najnovejšimi sistemi za pomoč vozniku, učinkovitejšimi motorji in novo možnostjo avtomatskega menjalnika, kar je dodatno izboljšalo vozno izkušnjo in porabo goriva.
Različice in prilagoditve trgu
Tako kot pri prejšnjih generacijah je bil Renault Trafic III na voljo v različnih izvedbah – kot furgon, s podaljšano kabino in kot potniški minibus. Različne dolžine medosne razdalje in višine strehe so omogočile kupcem, da so izbrali model, ki najbolje ustreza njihovim potrebam. Posebne prilagoditve so vključevale izvedbe za avtodome, hladilna vozila za logistiko z verigo hlajenja ter servisna vozila. Renault je prav tako predstavil premijsko različico za prevoz potnikov, imenovano Trafic SpaceClass, namenjeno VIP prevozom in prestižnim shuttle storitvam – z udobnimi sedeži in naprednimi zabavnimi sistemi.
Proizvodnja in tržna prisotnost
Proizvodnja Renault Trafica III je bila osredotočena v tovarno Sandouville (Francija), kar potrjuje Renaultovo zavezanost evropski proizvodnji. Različice z oznakami Opel, Nissan in Fiat so bile sestavljene v različnih obratih, odvisno od potreb regionalnih trgov. Zaradi svoje vsestranskosti in boljše učinkovitosti si je model ustvaril močan tržni položaj in postal ena najbolj priljubljenih lahkih dostavnih vozil v Evropi. Renault Trafic III se še naprej razvija z novimi tehnologijami in različicami ter utrjuje svoj položaj vodilnega modela na evropskem trgu dostavnih vozil. |