Your browser does not support JavaScript!


Pogoste Napake in Težave pri Renault Traficu

Renault Trafic je od svoje uvedbe leta 1980 ostal osrednji del evropskega trga lahkih gospodarskih vozil. Zasnovan za uporabnost in prilagodljivost, je služil obrtnikom, dostavnim flotam in predelavam v avtodome. Čeprav je na splošno zanesljiv, je vsaka generacija Trafica razvila svoj nabor ponavljajočih se mehanskih in električnih težav. Ta vodnik opisuje najpogosteje poročane napake pri Renault Traficu za Trafic I, II in III – na podlagi poročil mehanikov, izkušenj lastnikov in servisne zgodovine.

Renault Trafic I – Pogoste Napake (1980 – 2001)

Prva generacija Renault Trafica je bila narejena za preprostost, z robustnimi bencinskimi in dizelskimi motorji v postavitvi z motorjem spredaj in pogonom na prednja kolesa. Čeprav so trpežni, so ti dostavniki zdaj dovolj stari, da prevladujejo napake, povezane s starostjo, zlasti pri dizelskih modelih z visoko kilometrino.

Napake na Dizelskih Injektorjih in Sistem za Gorivo

  • Simptom: Težaven hladen zagon, prekomeren črn dim, vonj po dizlu blizu motorja ali nemiren prosti tek.
  • Vzrok: Obrabljena tesnila injektorjev, puščanje zraka v ceveh za gorivo ali zamašeni filtri v starejših dizelskih sistemih.
  • Rešitev: Zamenjajte puščajoča tesnila in poškodovane cevi, očistite ali zamenjajte filtre za gorivo in preizkusite delovanje injektorjev.

Pregrevanje Motorja in Izguba Hladilne Tekočine

  • Simptom: Dvigovanje merilnika temperature, vonj po hladilni tekočini ali para iz območja pokrova motorja.
  • Vzrok: Stare cevi hladilnika, odpoved vodne črpalke ali počeno tesnilo glave valja.
  • Rešitev: Zamenjajte cevi, termostat in črpalko kot preventivno vzdrževanje. Če se pregrevanje nadaljuje, preverite odpoved tesnila glave.

Rja in Strukturna Korozija

  • Simptom: Vidna rja na pragovih, blatniških koših, dnu vozila ali zadnjih nosilcih šasije.
  • Vzrok: Slaba originalna zaščita podvozja v kombinaciji z leti izpostavljenosti cestni soli in vlagi.
  • Rešitev: Zavarite nove panele po odstranitvi korodirane kovine. Redni pregledi in zaščita podvozja pomagajo preprečiti hude poškodbe.

Obraba Zavornega Sistema

  • Simptom: Mehak zavorni pedal, puščanje tekočine, vlečenje v eno stran med zaviranjem.
  • Vzrok: Korodirane zavorne cevi, zataknjene zavorne čeljusti ali obrabljen glavni zavorni cilinder.
  • Rešitev: Zamenjajte jeklene cevi z bakreno-nikljevimi, obnovite zavorne čeljusti in namestite nov glavni zavorni cilinder, če je tlak nestalen.

Električne Težave in Težave s Polnjenjem

  • Simptom: Praznjenje akumulatorja, utripanje luči ali občasno delovanje merilnikov.
  • Vzrok: Star alternator, korodirana napeljava ali slabe ozemljitvene povezave pri zgodnjih modelih Trafica.
  • Rešitev: Zamenjajte ali obnovite alternator, očistite vse ozemljitvene točke in preglejte kabelske snope za prelome ali korozijo.

Renault Trafic II – Mehanske Težave (2001 – 2014)

Druga generacija Trafica je pomenila velik korak naprej v udobju, oblikovanju in ponudbi motorjev – vključno z razširjenimi dizelskimi motorji 1.9, 2.0 in 2.5 dCi. Razvit v partnerstvu z Oplom/Vauxhallom in Nissanom, je ta model cenjen zaradi svoje praktičnosti, a je znan tudi po več ponavljajočih se napakah, zlasti pri zgodnjih dizelskih različicah.

Zatikanje Injektorjev in Puščanje Dizla (1.9 / 2.5 dCi)

  • Simptom: Vonj po dizlu iz motornega prostora, težaven zagon, ropotanje ali vidno puščanje goriva.
  • Vzrok: Bakrene podložke injektorjev se sčasoma razgradijo, kar omogoča uhajanje zgorevalnih plinov in dizla ter povzroča "prepihovanje" injektorja.
  • Rešitev: Odstranite in očistite sedeže injektorjev, namestite nova tesnila in zategnite injektorje v skladu s specifikacijami. Preventivno vzdrževanje je ključno, preden se injektorji zataknejo.

Ropotanje in Obraba Pogonske Verige (2.5 dCi)

  • Simptom: Kovinski ropotajoč zvok pri hladnem zagonu ali nizkih vrtljajih.
  • Vzrok: Razteg verige in obrabljeni napenjalci zaradi podaljšanih intervalov menjave olja ali uporabe olja slabe kakovosti.
  • Rešitev: Zamenjajte celoten komplet pogonske verige, vključno z vodili in napenjalcem. Vedno uporabljajte priporočeno stopnjo olja in intervale menjave, da preprečite ponovitev.

Odpoved Ležajev Menjalnika (PF6 in PK6)

  • Simptom: Tuljenje v 5. ali 6. prestavi, zlasti pod obremenitvijo ali pri avtocestnih hitrostih.
  • Vzrok: Znana težava s prezgodnjo obrabo ležajev glavne gredi v ročnih menjalnikih PF6 in PK6.
  • Rešitev: Popolna obnova menjalnika z nadgrajenimi ležaji. Rahlo prenapolnjenje olja v menjalniku lahko pomaga podaljšati življenjsko dobo ležajev.

Odpoved Turbopolnilnika (vsi dCi)

  • Simptom: Izguba moči, črn dim, visoka poraba olja ali žvižganje turbine pod obremenitvijo.
  • Vzrok: Obraba ležajev turbine zaradi zamašene dovodne cevi za olje ali slabega mazanja.
  • Rešitev: Zamenjajte turbino in dovodne/povratne cevi za olje. Pred prvim zagonom vedno napolnite turbino in redno menjajte olje.

Vdor Vode v ECU / Škatlo z Varovalkami

  • Simptom: Naključne električne napake, opozorilne lučke motorja ali nezmožnost zagona po dežju.
  • Vzrok: Deževnica pronica mimo tesnil plastike pod vetrobranskim steklom in kaplja na konektorje ECU ali škatle z varovalkami.
  • Rešitev: Pravilno zatesnite območje plastike in posušite prizadete komponente. Korodirani zatiči ali konektorji bodo morda potrebovali zamenjavo.

Renault Trafic III – Pogoste Težave (2014 – Danes)

Tretja generacija Renault Trafica je prinesla sodoben slog, izboljšano udobje in novo družino motorjev 1.6 dCi ter kasneje 2.0 Blue dCi. Kljub tehničnim napredkom se je pojavilo več težav, zlasti z emisijskimi sistemi in življenjsko dobo zobatega jermena.

Zamašitev EGR Ventila (1.6 dCi Twin-Turbo)

  • Simptom: Sunkovito pospeševanje, izguba moči, lučka motorja in povečana poraba goriva.
  • Vzrok: EGR ventil in pripadajoči hladilnik se zamašita s sajami, zlasti pri vozilih, ki se uporabljajo predvsem za kratke vožnje.
  • Rešitev: Čiščenje ali zamenjava EGR ventila. Redna vožnja po avtocesti in visokokakovostno dizelsko gorivo pomagata zmanjšati nabiranje.

Razgradnja Zobatega Jermena v Olju (1.6 in 2.0 Blue dCi)

  • Simptom: Delci materiala jermena v olju, opozorilo o tlaku olja ali hrup motorja.
  • Vzrok: Zasnova mokrega jermena se lahko prezgodaj razgradi, kar onesnaži oljni sistem in poškoduje oljno črpalko.
  • Rešitev: Zamenjajte zobati jermen in opravite izpiranje oljnega sistema. Upoštevajte stroga priporočila glede intervalov (običajno 160.000 km ali 6 let).

Okvare Sistema AdBlue / SCR (Euro 6d)

  • Simptom: Opozorilo "Preverite emisije", omejeno odštevanje do zagona ali nezmožnost zagona.
  • Vzrok: Okvara NOx senzorja, zamašitev injektorja AdBlue ali kristalizacija v sistemu.
  • Rešitev: Zamenjajte okvarjene komponente SCR in opravite ponastavitev sistema preko diagnostike.

Odklop Cevi Intercoolerja

  • Simptom: Nenadna izguba moči, glasen sikajoč zvok med pospeševanjem.
  • Vzrok: Slaba kakovost objemk za cevi ali težave s prileganjem cevi omogočajo, da se cevi za polnjenje odklopijo pod tlakom.
  • Rešitev: Namestite nadgrajene objemke ali ojačane cevi intercoolerja, da preprečite ponovitev.

Napake Električne Parkirne Zavore

  • Simptom: Zavora se ne vklopi/izklopi ali opozorilo na armaturni plošči.
  • Vzrok: Okvarjen modul parkirne zavore ali težave s kalibracijo senzorja.
  • Rešitev: Ponovno umerite modul z diagnostičnimi orodji ali zamenjajte okvarjeno komponento.

Uporabljajte Kakovostne Nadomestne Dele:

Ne glede na to, ali menjate EGR ventil, komplet zobatega jermena ali komponente SCR, vedno izberite dele OE kakovosti ali zaupanja vredne nadomestne dele. Zanesljive komponente zmanjšujejo tveganje za ponavljajoče se napake in zagotavljajo, da vozilo deluje, kot je pričakovano.
Izjava o omejitvi odgovornosti:

  • Ta vodnik povzema pogosto poročane težave pri Renault Traficu. Dejanska pogostost napak se lahko razlikuje glede na navade vožnje, starost vozila in servisno zgodovino. Za natančno diagnozo in popravilo se vedno posvetujte s kvalificiranim mehanikom.
Renault Master
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe