Renault Trafic II - Tehnične specifikacije
Renault Trafic II, proizveden med letoma 2001 in 2014, je vsestransko lahko gospodarsko vozilo, ki si platformo deli z Opel/Vauxhall Vivaro in Nissan Primastar.
Renault Trafic II - Dimenzije
Renault Trafic II L1H1 (SL-SWB)
A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora, E - Višina drsnih vrat, F - Širina drsnih vrat
Simbol |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Dimenzije (mm) |
4.782 |
3.098 |
1.944/1.960 |
2.400 |
1.285 |
1.000 |
L1H1
A: 4.782 mm
B: 3.098 mm
C: 1.944/1.960 mm
D: 2.400 mm
E: 1.285 mm
F: 1.000 mm
Renault Trafic II L2H1 (LL-LWB)
A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora, E - Višina drsnih vrat, F - Širina drsnih vrat
Simbol |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Dimenzije (mm) |
5.182 |
3.498 |
1.962/1.969 |
2.800 |
1.285 |
1.000 |
L2H1
A: 5.182 mm
B: 3.498 mm
C: 1.962/1.969 mm
D: 2.800 mm
E: 1.285 mm
F: 1.000 mm
Renault Trafic II L2H2 (LH-LWB)
A - Skupna dolžina, B - Medosna razdalja, C - Skupna višina, D - Največja dolžina tovornega prostora, E - Višina drsnih vrat, F - Širina drsnih vrat
Simbol |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Dimenzije (mm) |
5.182 |
3.498 |
2.464 |
2.800 |
1.285 |
1.000 |
L2H2
A: 5.182 mm
B: 3.498 mm
C: 2.464 mm
D: 2.800 mm
E: 1.285 mm
F: 1.000 mm
Dodatne informacije
Renault Trafic II ima standardno širino karoserije (brez ogledal) 1.904 mm v vseh konfiguracijah, kar omogoča enostavno vožnjo v mestnih območjih, hkrati pa zagotavlja prostoren tovorni prostor.
Nosilnost in tovorna zmogljivost – Renault Trafic 2001-2014
Renault Trafic II ponuja prostoren in praktičen tovorni prostor, zaradi česar je idealna izbira za komercialne aplikacije. Različne konfiguracije karoserije omogočajo različno prostornino in nosilnost, kar zagotavlja prilagodljivost za različne transportne potrebe.
Prostornina tovora in nosilnost
Konfiguracija |
Prostornina tovora (m³) |
Največja dolžina tovora (mm) |
Nosilnost (kg) |
Kapaciteta evropskih palet |
L1H1 |
5,0 |
2.400 |
1.200 |
2 |
L2H1 |
6,0 |
2.800 |
1.200 |
3 |
L2H2 |
8,3 |
2.800 |
1.200 |
3 |
L1H1
Prostornina tovora: 5,0 m³
Največja dolžina tovora: 2.400 mm
Nosilnost: 1.200 kg
Kapaciteta evropskih palet: 2
L2H1
Prostornina tovora: 6,0 m³
Največja dolžina tovora: 2.800 mm
Nosilnost: 1.200 kg
Kapaciteta evropskih palet: 3
L2H2
Prostornina tovora: 8,3 m³
Največja dolžina tovora: 2.800 mm
Nosilnost: 1.200 kg
Kapaciteta evropskih palet: 3
Nalaganje in praktičnost
Renault Trafic II ima nizek nakladalni prag, kar olajša nalaganje in razkladanje tovora. Široka zadnja vrata in velika drsna stranska vrata omogočajo učinkovit dostop do tovornega prostora. Vozilo je opremljeno tudi z več sidrišči v tovornem prostoru, ki zagotavljajo stabilnost tovora med prevozom.
Različice L2 ponujajo dodatno prostornino tovora in omogočajo prevoz do treh evropskih palet, kar jih naredi idealne za prevoz večjih tovorov. Celotna zasnova optimizira tovorno učinkovitost, hkrati pa ohranja kompaktne zunanje dimenzije, primerne tako za mestni kot daljinski transport.
Pogonski sklopi in zmogljivost – Renault Trafic II
Renault Trafic II je bil na voljo s široko paleto bencinskih in dizelskih motorjev, ki so zagotavljali prilagodljivost za različne komercialne in transportne potrebe. Dizelski motorji serije dCi so postali najbolj priljubljena izbira zaradi optimalnega razmerja med močjo in porabo goriva.
Različice motorjev
Motor |
Moč (KM) |
Navor (Nm) |
Menjalnik |
Poraba goriva (l/100 km) |
1.9 dCi |
82 |
190 |
5-stopenjski ročni |
7,5 - 8,0 |
1.9 dCi |
100 |
240 |
5-stopenjski ročni |
7,2 - 7,7 |
2.0 dCi |
90 |
290 |
6-stopenjski ročni |
7,0 - 7,5 |
2.0 dCi |
115 |
300 |
6-stopenjski ročni |
6,8 - 7,3 |
2.5 dCi |
135 |
320 |
6-stopenjski ročni |
7,3 - 7,8 |
2.5 dCi |
150 |
350 |
6-stopenjski ročni / 6-stopenjski samodejni |
7,1 - 7,6 |
2.0 16V (Bencin) |
120 |
190 |
5-stopenjski ročni |
9,5 - 10,0 |
Zmogljivost in vozna izkušnja
Renault Trafic II zagotavlja gladko in učinkovito vožnjo, zlasti pri dizelskih različicah. Uvedba 6-stopenjskega ročnega menjalnika pri kasnejših modelih je izboljšala porabo goriva in vozno dinamiko. Motor 2.5 dCi ponuja najboljše zmogljivosti za težke obremenitve, medtem ko motorja 1.9 dCi in 2.0 dCi zagotavljata ravnovesje med porabo goriva in močjo.
Vlečna zmogljivost – Renault Trafic II
Renault Trafic II ponuja zanesljive vlečne zmogljivosti, kar ga naredi za praktično izbiro za podjetja, ki potrebujejo tako tovorni prostor kot tudi sposobnost vleke dodatnih obremenitev. Največja vlečna zmogljivost je odvisna od motorja in konfiguracije pogona.
Maksimalna vlečna zmogljivost
Motor |
Vlečna zmogljivost s prikolico z zavorami (kg) |
Vlečna zmogljivost brez zavor (kg) |
1.9 dCi (82-100 KM) |
2.000 |
750 |
2.0 dCi (90-115 KM) |
2.000 |
750 |
2.5 dCi (135-150 KM) |
2.000 |
750 |
2.0 16V Bencin (120 KM) |
1.800 |
750 |
1.9 dCi (82-100 KM)
Vlečna zmogljivost s prikolico z zavorami: 2.000 kg
Vlečna zmogljivost brez zavor: 750 kg
2.0 dCi (90-115 KM)
Vlečna zmogljivost s prikolico z zavorami: 2.000 kg
Vlečna zmogljivost brez zavor: 750 kg
2.5 dCi (135-150 KM)
Vlečna zmogljivost s prikolico z zavorami: 2.000 kg
Vlečna zmogljivost brez zavor: 750 kg
2.0 16V Bencin (120 KM)
Vlečna zmogljivost s prikolico z zavorami: 1.800 kg
Vlečna zmogljivost brez zavor: 750 kg
Pomoč pri vleki in varnost
Renault Trafic II je opremljen z različnimi tehnologijami za izboljšanje stabilnosti in varnosti pri vleki, med drugim:
- Trailer Stability Assist (TSA) – pomaga ohranjati stabilnost vozila med vleko.
- Hill Start Assist – preprečuje premikanje nazaj pri speljevanju v klanec.
- Elektronski nadzor stabilnosti (ESC) – pomaga pri nadzoru nad vozilom pri vleki težjih bremen.
- Opcijski vlečni priklop – na voljo kot tovarniško vgrajena ali naknadno dodana oprema.
Z največjo vlečno zmogljivostjo do 2.000 kg s prikolico z zavorami Renault Trafic II ostaja praktična izbira za podjetja in strokovnjake, ki potrebujejo tako tovorno prilagodljivost kot tudi močne vlečne zmogljivosti.
Posodobitve in izboljšave – Renault Trafic II
Leta 2006 je Renault Trafic II doživel prenovo, ki je prinesla več izboljšav na področju oblikovanja in zmogljivosti. Te posodobitve so bile namenjene posodobitvi videza vozila ter izboljšanju njegove učinkovitosti in varnostnih funkcij.
Ključne spremembe pri prenovi leta 2006
- Zunanja zasnova: Posodobljena sprednja maska, prenovljeni žarometi in izboljšan odbijač za sodobnejši videz.
- Izboljšave notranjosti: Kakovostnejši materiali na armaturni plošči, posodobljena instrumentna plošča in dodatne rešitve za shranjevanje.
- Varnostne funkcije: Standardni zračni blazini za voznika in sovoznika v večini različic, izboljšani zavornimi sistemi in opcijski parkirni senzorji.
- Posodobitve pogonskega sklopa: Uvedba učinkovitejšega motorja 2.0 dCi, ki je na nekaterih trgih nadomestil starejše različice 1.9 dCi.
- Izboljšano udobje: Boljša zvočna izolacija za tišjo kabino in posodobljeni materiali sedežev za večjo vzdržljivost in udobje.
Te izboljšave so Renault Trafic II pomagale ohraniti konkurenčnost v segmentu srednje velikih dostavnih vozil, hkrati pa so izboljšale varnost, učinkovitost in udobje ter ohranile zanesljivost vozila. |