Your browser does not support JavaScript!


Pogoste napake in težave Volkswagen Crafterja

Volkswagen Crafter služi kot vsestransko gospodarsko vozilo za podjetja po vsej Evropi. Znan po svoji praktičnosti in širokem naboru konfiguracij, si deli številne značilnosti s svojim bratrancem, Mercedesom Sprinterjem. Vendar pa ima, tako kot vsak kombi, vsaka generacija svoje slabosti. Spodaj raziskujemo pogoste težave obeh generacij VW Crafterja.

Pogoste težave VW Crafterja I (2006 - 2016)

Prva generacija Crafterja, proizvedena v partnerstvu z Mercedes-Benzom, je bila opremljena z motorji 2.5 TDI in kasneje 2.0 TDI. Čeprav je bila v mnogih pogledih zanesljiva, so se pojavile nekatere ponavljajoče se mehanske in elektronske napake.

Uhajanje olja (2.5 TDI)

  • Pogosto puščanje olja iz ohišja oljnega filtra in osnovnega nosilca.
  • Bloki motorja, pogosto prekriti z ostanki olja, kar zahteva ponovno tesnjenje.
  • Pogosto pri zgodnjih modelih z veliko prevoženimi kilometri.

Okvare dvomasnega vztrajnika in sklopke

  • Dvomasni vztrajnik lahko ropota in se prezgodaj obrabi, še posebej pod obremenitvijo.
  • Poročali so o okvari pomožnega cilindra sklopke in zgodnji obrabi sklopke.
  • Možna poškodba zadnjega diferenciala zaradi vibracij in udarcev pogonskega sklopa.

Težave s sistemom DPF in EGR

  • Zamašitev DPF je pogosta pri motorjih Euro 5 zaradi kratkih voženj.
  • Lučka za žarilne svečke lahko kaže na okvaro DPF/EGR.
  • Potrebne so drage zamenjave DPF in čiščenje/zamenjava ventila EGR.

Obraba injektorjev in žarilnih svečk (2.0 TDI)

  • Piezo injektorji so znani po tem, da se zamašijo ali okvarijo, kar povzroča napačne vžige.
  • Težave z žarilnimi svečkami vodijo do slabega hladnega zagona in opozorilnih lučk.
  • Pogosto zahtevajo zamenjavo celotnega kompleta pri 200.000 km.

Okvare turbopolnilnika in tlačne cevi

  • Obraba turbinskih ležajev in nabiranje saj povzročata napake pri prenizkem tlaku.
  • Cevi intercoolerja se lahko pretrgajo, kar povzroči izgubo moči in žvižganje.
  • Zamenjave turbopolnilnika so drage, vendar včasih nujne.

Težave s hladilnim sistemom

  • Izguba hladilne tekočine brez vidnih puščanj kaže na težave z EGR hladilnikom ali tesnilom glave motorja.
  • Hladilna tekočina, ki vstopi v motor, lahko poviša nivo olja in zmanjša mazanje.
  • Zgodnja diagnoza in popravilo sta bistvenega pomena za preprečitev poškodb motorja.

Korozija karoserije in podvozja

  • Rja na pragovih, blatnikih in vratih se pojavi tudi na relativno novih kombijih.
  • Protikorozijska zaščita je bila pri zgodnjih modelih šibkejša.
  • Priporočeno je varjenje in redno vzdrževanje za preprečitev širjenja.
TC_PLACE_HOLDER_PRODUCTS

Pogoste težave VW Crafterja II (2016 - Danes)

Druga generacija Crafterja, ki jo je v celoti zasnoval VW, je prinesla znatne izboljšave v oblikovanju in udobju. Kljub temu še vedno predstavlja več tehničnih in z emisijami povezanih težav.

Napake pri regeneraciji DPF

  • Prekomerni regeneracijski cikli, ki jih povzročajo okvarjeni senzorji temperature ali tlaka.
  • Poročali so o regeneracijah, ki so se pojavljale vsakih 100-200 km.
  • Lahko privede do redčenja goriva, poškodb batov in sčasoma do okvare motorja.

Napake sistema AdBlue in SCR

  • Okvare črpalke AdBlue in dozirnih injektorjev sprožijo opozorila o ponovnem zagonu.
  • Senzorji in krmilne enote pogosto zahtevajo zamenjavo.
  • Akcije odpoklica vključujejo posodobitve dozirnega ventila in komponent SCR.

Puščanje in napake EGR hladilnika

  • Izguba hladilne tekočine zaradi puščanja EGR hladilnika lahko povzroči bel izpušni dim.
  • Zamašitve ventila EGR lahko privedejo do zasilnega načina delovanja ali opozorilnih lučk.
  • Sistem zahteva čiščenje ali zamenjavo vsakih 100.000+ km.

Obraba zobatega jermena in jermena oljne črpalke

  • Motorji 2.0 TDI imajo moker jermen za oljno črpalko, ki je nagnjen k propadanju.
  • Menjati ga je treba skupaj z glavnim zobatim jermenom okoli 210.000 km.
  • Okvara lahko povzroči izgubo tlaka olja in poškodbe motorja.

Praznjenje akumulatorja in električne motnje

  • Poročali so o zgodnjih okvarah akumulatorja in izgubi napajanja armaturne plošče.
  • Stikalo za vžig in napake ozemljitve so pogosto glavni vzroki.
  • Včasih je potrebna ponovna kalibracija senzorjev ali zamenjava modula.

Obraba karoserijskih oblog in notranjosti

  • Drsna vrata, aktuatorji oken in notranje plošče so nagnjeni k ropotanju in neporavnanosti.
  • Boljša protikorozijska zaščita kot pri Gen I, vendar kljub temu preverite obrabne točke.
  • Komponente sprednjega vzmetenja se obrabijo po veliki prevoženi kilometraži in intenzivni uporabi.

Kljub tem težavam ostaja VW Crafter priljubljena izbira v segmentu gospodarskih kombijev. Redno vzdrževanje – še posebej kar zadeva emisije in komponente pogonskega sklopa – ga lahko ohranja zanesljivega na stotine tisoč kilometrov.

VW Crafter
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe